poniedziałek, 27 czerwca 2011
Wciąż ważą się losy przetargu na planowanie i zakup mediów dla grupy PZU.
Po jego odejściu z firmy agencją ma kierować Alena Suszycka, która ma łączyć nowe kompetencje z dotychczasową funkcją dyrektora zarządzającego Tequili.
Trzy z nich zdobyła agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, po jednej przywiozą Publicis i Hill & Knowlton.
Sieć handlowa szuka nowych pomysłów na promocję i sprzedaż swojej marki odzieżowej.
Agencja zatrudnia także w dziale kreacji, gdzie stawia na rozwój młodych talentów.
Ogilvy Action odpowiada za projekt komunikacyjny powiązany z zawodami Ford Kite Cup 2011.
W TVP Info rozpocznie również pracę Kacper Kowalewski.
Agencja zatrudniła nowego flash developera.
Według Pentagon Research spada wartość marek eksponowanych przez Roberta Kubicę.
Agencja wygrała konkurs reklamowy organizowany przez Hasco-Lek.
Broker po roku działalności wprowadza do portfolio nowe usługi.
Marketer oficjalnie potwierdził, że prowadzi przetarg reklamowy.
Grey Worldwide Warszawa, dotychczas pracujący dla tej marki, nie będzie kontynuował współpracy z marketerem.
Firma po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z domem mediowym.
Według wydawcy tyle razy ściągnięto aplikację gazety w ciągu dwóch i pół tygodnia.
Zmiany w strukturze koncernu mają zagwarantować firmie dalszy rozwój.
Marketer wspiera debiut portalu internetowego Pottermore.
Zbiór opracowanych zasad ma chronić prywatność użytkowników telefonów komórkowych.
Za nowy projekt wspierający turystykę w tym kraju ma odpowiadać agencja Ketchum Pleon.
Google to potęga, również na festiwalu w Cannes. Polski oddział Publicis nagrodzony Srebrnym Lwem. Czwarty dzień Cannes Lions podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.
Czy będziemy świadkami kolejnego odkrycia na miarę wymyślenia maszyny parowej? Czy konsumenci to idioci? Czego powinniśmy się nauczyć od politycznych aktywistów? Pyta Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.
Prognozy sir Johna Hegarty, wzrost znaczenia prokurmentu, przyszłość kreacji malowana w jasnych barwach. Dzień szósty festiwalu podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.
Tegoroczną edycję festiwalu podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.