piątek, 8 lipca 2011
Grupa ITI przyznaje, że rozważa "różne opcje" w sprawie pakietu kontrolnego TVN. Analitycy - w wypadku opcji sprzedaży - jako potencjalnego nabywcę wskazują m.in. Time Warner.
Wkrótce Coty Polska przejmie zarządzanie markami kosmetyków Manhattan i Clear Face, dotychczas należącymi do Dr Scheller Cosmetics Polska. Szefem marki Manhattan ma być Elżbieta Goler.
Agencja Praktycy.com o rosnącej popularności kuponów rabatowych, które kupującemu pozwalają zaoszczędzić, a sprzedawcy - przyciągnąć klienta.
Warszawskie Powiśle na jeden dzień stało się miejscem dla poszukiwaczy złota.
Mariusz Świtalski znalazł na rynku kolejną niezagospodarowaną niszę.
Agencja reklamowa zmieniła strukturę własnościową. Jednocześnie grupa komunikacyjna MindCap przestała istnieć.
Małgorzata Wojtuszko wzmocniła zespół marketingowy ubezpieczyciela.
W październiku br. kanał wyemituje pierwszą lokalną produkcję. Będzie to program, w którym uczestnicy powalczą o zorganizowanie i sfinansowanie ślubu.
Marketer przygotowuje się do sierpniowego Coke Live Music Festival.
Dwie irlandzkie marki piwne zmieniają dystrybutora.
Zastąpiła Patryka Polkowskiego, który przeszedł do Ipsos ASI.
Producent aparatów fotograficznych w nawiązaniu do kampanii "Jestem Nikon" organizuje eventy dla nadmorskich wczasowiczów.
Kolejni reklamodawcy wycofują reklamy z "News of the World", akcje News Corp. w dół.
HTC, producent m.in. smartfonów, wybierze agencję do wprowadzenia nowego produktu w Europie.
Europejski kanał sportowy Eurosport po raz 16. stanął na czele rankingu kanałów docierających do najbogatszych.