wtorek, 12 lipca 2011
TBWA\Tequila liczy, iż stratę biznesu Marsa pokryje sieciowo zdobyty budżet Vichy.
W związku ze zmianami w P&G agencja planuje utworzenie zagranicznego biura.
Kolejny już bank rusza z przetargiem agencyjnym - biznesu broni GPD.
Właściciel dwóch stacji telewizyjnych zamierza do końca roku zakończyć negocjacje i przejąć firmę, która wzbogaci ofertę produktową grupy.
W najbliższym czasie do agencji ma trafić właściwy brief.
Dom mediowy ma nowego managing partnera.
Redakcja przegrała potyczkę z techniką.
Agencja zrealizuje trzy niekomercyjne projekty dostępne w amerykańskim Apple Store.
Tajwański producent smartfonów i tabletów nakręcił w Polsce reklamę, którą będzie pokazywał na świecie.
Agencję zasilił juniorski team kreatywny.
Były specjalista ds. sprzedaży TVN będzie szefem reklamy telewizji rolniczej TVR.
Tomasz Cisek, były dyr. zarządzający, sprzedał swoje udziały i zajmie się projektami marketingowymi w kategorii e-commerce.
Pracuje nad projektami realizowanymi w Polsce dla Atrium Real Estate.
W firmie była odpowiedzialna za projekty sprzedażowo-marketingowe.
Jeden z czołowych graczy na rynku internetowym będzie informować o swoich nowych produktach. Działania reklamowe mają ruszyć na przełomie roku.
Marka z portfolio Wyborowej SA pozycjonuje się jako trunek do celebracji wielkich okazji.
Wcześniej brokerem w tej sieci był New Age Media.
Detalista nr 2 powiększy dwukrotnie liczbę sklepów największego formatu.
Marketer realizuje działania z zakresu CSR i wiąże markę z działaniami na rzecz bezpieczeństwa na drogach.
Agencja została laureatem pierwszej edycji konkursu. Wyróżnienia trafiły do Point of View i Mindshare/Made in Mind.
Stacje radiowe obu spółek chcą zaproponować nowy pakiet reklamowy docierający do dojrzałych słuchaczy miast. To pierwsze wspólne rozwiązanie reklamowe Agory i Polskiego Radia.
Jeden z nowych udziałowców spółki firma GG Network chce dążyć do objęciem standardem badawczym analizy streamingu, internetu mobilnego oraz aplikacji internetowych.
Agencja PR-owa ma nowego senior account managera.
Wystartował kolejny odcinek kampanii z cyklu rodzinnych opowieści autorstwa JWT.
Stacja radiowo-telewizyjna poszerza zasięg o kolejną sieć kablową.
Głównym źródłem przychodu nowej platformy turystycznej będzie prowizja w wysokości 15 proc. od każdej transakcji.
Agencja stworzy nową stronę WWW dla gry "FIFA 12".
Agencja zajmie się media relations i PR korporacyjnym spółki.
Agencja wygrała przetarg publiczny Urzędu Miasta Łodzi.
Agencja zrealizowała nowy serwis korporacyjny dla firmy.
Afera w "News of the World" ma fatalny wpływ na biznes Murdocha.
Massimo d'Amore, CEO w PepsiCo Americas Beverages, ma plany odnośnie do zwiększenia udziałów Pepsi na świecie.
100-milionowy budżet na promocję Stanów Zjednoczonych.
Pomimo porażki w ćwierćfinale ostatniego turnieju na Wimbledonie szwajcarski tenisista wciąż jest dobrze postrzegany przez konsumentów.
Niemiecki przewoźnik lotniczy poszerza swoją ofertę mobilną.
Możliwości rozmowy wideo ma być częścią czata w serwisie społecznościowym.
Marketerzy inwestują przede wszystkim w formaty wideo, mobile i social media.
Chodzi o projekt komunikacyjny związany z olimpiadą 2012.
Vanish, marka Reckitt Benckisera, prowadzi kampanię z udziałem gwiazdy pop z lat 90. - Chesneya Hawkesa.