wtorek, 19 lipca 2011
Malina Wieczorek, dotychczas dyrektor Telescope, zakłada spółkę z. o.o.
Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty.
Na bazie marki "Pani Domu" powstanie miesięcznik o gotowaniu.
Agencja, utworzona przez byłych menedżerów z grupy Infinico, szuka rozwiązań z zakresu e-marketingu, które chciałaby sprzedawać w Polsce.
ZenithOptimedia prognozuje w tym roku powrót do wyników z 2008 r. Internet przez kolejne trzy lata będzie rósł najszybciej.
Dom mediowy zatrudnia performance media specialist.
Po kilku miesiącach obie strony postanowiły zakończyć współpracę.
Po raz pierwszy kreacje agencji dla Skandii trafią także na zagraniczne rynki - do Austrii i Niemiec.
W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu.
Najwyższe zasięgi radio notuje wśród osób z wyższym wykształceniem.
Dom mediowy przygotuje strategię komunikacji oraz zajmie się pozyskaniem mediów do multimedialnej kampanii społecznej.
Ceny jesienią w stosunku do wiosny mają być wyższe średnio o 3,8 proc.
Agencja wygrała przetarg na długofalową obsługę typu full service.
Potrzebna agencja do pełnej, wieloletniej obsługi kreatywnej i strategicznej.
Agencja odpowiada za strategię i PR.
Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.
Aegis Group zapłaci 11 mln dol. za udziały w agencji zajmującej się mediami mobilnymi TigerSpike. Grupa liczy, że dzięki temu zaoferuje klientom lepsze rozwiązania w smartfonach i tabletach.
Publicis Groupe zakupiła udziały większościowe w nowojorskiej agencji Big Fuel, zajmującej się głównie social mediami.
Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek.