Telescope niezależny od TBWA Malina Wieczorek, dotychczas dyrektor Telescope, zakłada spółkę z. o.o. Kraj
Telescope niezależny od TBWA Agata Małkowska-Szozda Malina Wieczorek, dotychczas dyrektor Telescope, zakłada spółkę z. o.o.
Łomża notuje duże wzrosty sprzedaży Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty. Kraj
Brand New Heaven chce zadebiutować z e-produktem Agencja, utworzona przez byłych menedżerów z grupy Infinico, szuka rozwiązań z zakresu e-marketingu, które chciałaby sprzedawać w Polsce. Kraj
Wzrosty w Polsce zgodne z trendami światowymi ZenithOptimedia prognozuje w tym roku powrót do wyników z 2008 r. Internet przez kolejne trzy lata będzie rósł najszybciej. Kraj
Chmielewska wzmacnia dział afiliacyjny Value Media Dom mediowy zatrudnia performance media specialist. Kraj
Dobra Communications rozstaje się z grupą 4Fun Media Po kilku miesiącach obie strony postanowiły zakończyć współpracę. Kraj
Kolman tworzy zagraniczne reklamy dla Skandii Po raz pierwszy kreacje agencji dla Skandii trafią także na zagraniczne rynki - do Austrii i Niemiec. Kraj
Kolejna edycja Letniego Konkursu Cinema City W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu. Kraj
Radio stabilne w pierwszym półroczu Najwyższe zasięgi radio notuje wśród osób z wyższym wykształceniem. Kraj
Telewizja N z ofertą na Dzień Włóczykija Specjalną ofertę filmową platforma promuje w kanałach własnych. Kraj
MediaVest dla Federacji Polskich Banków Żywności Dom mediowy przygotuje strategię komunikacji oraz zajmie się pozyskaniem mediów do multimedialnej kampanii społecznej. Kraj
Grupa RMF podwyższa ceny reklam Ceny jesienią w stosunku do wiosny mają być wyższe średnio o 3,8 proc. Kraj
White Rabbit promuje Gortat Camp 2011 Agencja opracowała wsparcie komunikacyjne dla cyklu imprez, które organizuje fundacja koszykarza. Kraj
Łomża notuje duże wzrosty sprzedaży Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty.
Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal" Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową. Zagranica
Aegis przejmuje agencję kontentu mobilnego Aegis Group zapłaci 11 mln dol. za udziały w agencji zajmującej się mediami mobilnymi TigerSpike. Grupa liczy, że dzięki temu zaoferuje klientom lepsze rozwiązania w smartfonach i tabletach. Zagranica
Publicis na zakupach w Nowym Jorku Publicis Groupe zakupiła udziały większościowe w nowojorskiej agencji Big Fuel, zajmującej się głównie social mediami. Zagranica
Egmont wydaje magazyn dla nastolatek Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek. Zagranica
Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal" Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.
Scholz & Friends Warszawa dla Złotych Tarasów Agencja wygrała przetarg na długofalową obsługę typu full service. Przetargi
Agencja dla Farb z Motylkiem Potrzebna agencja do pełnej, wieloletniej obsługi kreatywnej i strategicznej. Przetargi
Przetargi Scholz & Friends Warszawa dla Złotych Tarasów Agencja wygrała przetarg na długofalową obsługę typu full service.