
piątek, 22 lipca 2011
Top News
-
Pracownicy agencji mają czasowo obniżone pensje, a raz w miesiącu muszą brać bezpłatny urlop.
-
Główny inwestor albo stworzy grupę komunikacyjną, albo sprzeda firmę.
Artykuły weekendowe
-
Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, chwali piracką zabawę z rumem autorstwa agencji Anomaly.
-
Z analiz przeprowadzonych przez GG Network wynika, że większość badanych korzysta w miesiącach wakacyjnych z poszczególnych mediów z takim samym natężeniem jak przed wakacjami.
-
Fani polskich stron w Facebooku najbardziej lubią posty o godzinie 10 rano. Najczęściej komentują jednak dopiero 10 godzin później.
-
Po raz pierwszy od początku kryzysu finansowego i gospodarczego, pomimo niepewności powodowanej dyskusjami na temat pakietu reform dla Grecji, nastroje konsumenckie w wielu państwach Unii Europejskiej zaczynają się poprawiać. Jest to jeden z głównych wniosków badania GfK Consumer Climate Europe.
-
Pięć osób najlepiej ocenionych przez fotografa znalazło się na kreacjach online marki telekomunikacyjnej.
-
Dystrybutor marki w Polsce, firma Wyborowa SA, wozi podczas wakacji trunek autobusem.
-
Nestle zrezygnowało z klasycznej kampanii reklamowej na rzecz event marketingu, public relations oraz działań online.
Od redakcji
-
Szefem struktury Performics nadal jest Agata Majecka.
Kraj
-
Marketer używa w kampanii reklamowej znaku towarowego, do którego nie ma prawa.
-
Za działania reklamowe wokół rozgrywek polskiej ligi piłkarskiej mają odpowiadać G7 i Saatchi & Saatchi.
-
Po raz pierwszy Redan postanowił wykorzystać celebrytę w kampanii reklamowej wszystkich swoich marek - Top Secret, Troll i Drywash.
-
Edipresse wprowadzi pierwsze wydanie nowego tytułu w połowie sierpnia br.
-
W minionym półroczu bank zwiększył swój budżet mediowy aż trzykrotnie.
-
Robin Weeks i Paweł Heinze będą oceniać prace w dwóch kategoriach konkursowych.
-
Brainshop U-Boot przygotował działania komunikacyjne będące częścią projektu Bezpiecznewarzywa.pl
-
Zwycięska grupa znajomych z portalu, która zbierze najwięcej punktów za cykliczny wirtualny taniec, pojawi się na wielkoformatowej siatce w centrum Warszawy.
-
Kampania reklamowa online jest kontynuacją działań telewizyjnych.
-
Nestle rozdaje w loterii wspierającej sprzedaż produktów tej marki nagrody o wartości 1 tys. zł.
Przetargi
-
Producent mebli szuka fullservice'owej agencji reklamowej.
-
Organizacja przygotowuje się do kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej za ponad 1,5 mln zł.
-
Agencja zwyciężyła w przetargu na prowadzenie działań PR oraz doradztwo komunikacyjne.
Zagranica
-
Szacuje się, że wysokość budżetu marketera może wynieść 300 mln funtów.
-
Po pierwszym półroczu 2011 r. przychody grupy wyniosły 2,7 mld euro.
-
Za paneuropejskie działania reklamowe ma odpowiadać agencja Mother.
-
Procter & Gamble wykorzystuje w akcji wirusowej wizerunek włoskiego modela i aktora.
-
Sieć kupiła udziały w nowym przedsięwzięciu dwóch strategów wcześniej związanych z Ogilvy.