piątek, 29 lipca 2011
Według Kantar Media w I półroczu br. największą, kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu odnotowały Grupa RMF i Polskie Radio, najmniejszą zaś - Eurozet i Grupa Radiowa "Time".
Firma chce nauczyć Polaków, jak robić koktajle.
Spór dotyczy kontraktu o prawa medialne - Legia twierdzi, że działa w interesie wszystkich klubów, szefowie ligi zarzucają jej, że wręcz przeciwnie.
Marka nagradza konsumentów w związku ze swoim jubileuszem. Promocję wspiera kampania w telewizji i internecie.
Pokieruje nowo powołanym działem mediów elektronicznych.
Praca Touch Ideas dla Łomży oraz Mamastudio dla Centrum Nauki "Kopernik" zostały nagrodzone w konkursie na najlepszy design.
Agencja wcześniej pracowała dla tej firmy w modelu projektowym. Stała umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Leszek Nowak zastępuje Marcina Maja.
Firma w formie przetargu zamierza sprawdzić ofertę agencji PR-owych.
Agencja wygrała przetarg na międzynarodowy projekt marki wart 80 mln funtów.
Po przetargu agencja utrzyma paneuropejski budżet tego klienta.
Piłkarz będzie sygnował linię bielizny dostępną w sieci sklepów.