środa, 10 sierpnia 2011
W finale konkursu agencja pokonała G2 z Amsterdamu.
Do zespołu domu mediowego dołączyły cztery nowe osoby.
Dwa nowe seriale oraz programy rozrywkowe i podróżnicze wejdą jako nowości do jesiennej ramówki. Wraca także sprawdzony format "Tańca z gwizdami". Inwestycje w ramówkę ma wspierać kampania reklamowa.
Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.
Unilever wizerunkiem modelki wspiera debiut rynkowy nowego wariantu zapachowego marki.
Stacja dla miłośników astrologii i ezoteryki rozpoczyna nadawanie. Jej obsługą reklamową zajmą się Atmedia.
Bauer nie ustaje w odświeżaniu portfolio swoich tytułów i tym razem wprowadza zmiany w miesięczniku "Fun Club".
Spot na polski rynek przygotowała agencja reklamowa z Czech.
Nową falę badań zacznie realizować od początku przyszłego roku wspólnie z Mediaresearch.
Agencja zajmie się obsługą trzech marek producenta żywności.
Bank kończy przygotowania do ostatniego etapu przetargu na kreację reklamową.
Ambasador marki ma w ten sposób wspierać nowy produkt Castrol Edge.
Marketer chce wdrożyć nowe techniki, za pomocą których chce zdobywać i interpretować insighty konsumenckie.
Przychody z reklamy w II kwartale br. zwiększyły się o 5 proc. i wyniosły 319 mln dol.
Po 28 latach tytuł wraca na ten rynek; zakaz obowiązywał, odkąd rząd stwierdził, że czasopismo ma negatywny wpływ na psychikę dzieci.