poniedziałek, 22 sierpnia 2011
Operator w trwającym od końca 2010 r. przetargu wybrał agencje: Artegence, Digital One i Point of View.
Stanowisko CEO i country managera agencji obejmie 3 października br.
Odpowiada za Pampersa na rynkach Europy Środkowej.
Należąca do Tesco marka odzieżowa idzie coraz dalej w działaniach promocyjnych.
Motywem działań promujących zmywarki jest "30 minut przyjemności".
Grupa mobilna wycofuje się ze swojej czeskiej inwestycji.
Po trzech latach niezmieniania cennika stacja wprowadza ponad 5-proc. podwyżkę cen reklam.
Trwa wyścig serwisów VoD o poszerzanie oferty filmów i programów - Iplex podpisał umowę z TVP, a VoD.Onet chce mieć materiały Polsatu.
Start tego narzędzia monitoringu internetu planowany jest za kilka tygodni.
Do zespołu domu mediowego dołączył Radosław Grzybowski.
Marki Fitella i Frugo będą obecne podczas konkursu dla modelek.
Sieć przypomina, że wrzesień to pora wznowienia zajęć sportowych nie tylko dla dzieci, ale także dorosłych.
Firma outdoorowa zrealizuje trzymiesięczną kampanię promującą wschodnie województwa.
Agencja zajmie się obsługą marki z portfolio ZT Kruszwica.
Najpopularniejszy jest serwis internetowy brytyjskich "Daily Mail" i "Guardiana".
Globalne wydatki reklamowe firmy farmaceutycznej wynoszą ponad miliard dolarów.
"You're Invited" po 10-dniowej przerwie znowu zaprasza turystów do odwiedzania Wlk. Brytanii.