środa, 31 sierpnia 2011
Nowelizacja prawa dopuszcza sprzedaż piwa do 3,5 proc. alkoholu na meczach, ale marketerzy na razie dopiero badają tę możliwość sprzedaży.
Tadeusz Żórawski nadal znajduje się na liście kandydatów na to stanowisko.
Agencja odpowiedzialna za realizację programów specjalnych marki Coca-Cola "Flag Bearers" i "Ultimate Access".
Marketer zapowiada, że dzięki działaniom promocyjnym wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej osiągnie dwucyfrową przewagę nad swoim głównym rywalem w segmencie piłkarskim.
MediaCom Warszawa i PHD Media Direction realizują najnowszą kampanię reklamową firmy ubezpieczeniowej. Agencje zostały wybrane w drodze przetargu.
Testowy projekt wprowadzenia nowej usługi w Stanach Zjednoczonych zakończył się niepowodzeniem. Sprawy nie chce komentować Facebook NOW, który ma ten produkt wprowadzić w Polsce.
Zysk netto grupy wyniósł ponad 2 mln zł, co stanowi wzrost o 242 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.
Trwa rekrutacja na stanowiska w działach agencyjnym i klientów bezpośrednich.
Nowy menedżer obejmie funkcję CFO w Atmedia Group.
Bauer Media chce wydać trzeci numer magazynu w nakładzie 300 tys. egzemplarzy.
Konflikt wydawców dotyczy zarzutów o kopiowanie pomysłów na pisma.
Program stacji będzie oparty na serialach i filmowych pasmach tematycznych.
W ostatniej fazie przetargu brała również udział agencja reklamowa Young & Rubicam.
Wybrana agencja zajmie się działaniami interactive.
Agencja zajmie się obsługą trzech produktów operatora.
Przetarg dotyczy obsługi budżetu wartego prawie 80 mln funtów.
Marketer rozpoczął sprzedaż swoich napojów w puszkach o pojemności 250 ml.
Z agencji odszedł Matthew Bull, chief creative officer.
Andrew Kronfield objął w wytwórni nowe stanowisko global marketing presidenta.
Jednym z bohaterów reklamy ostatniej wersji gry jest Wayne Rooney, który wystąpił w roli giganta.