czwartek, 1 września 2011
Ubezpieczyciel wchodzi w kolejną fazę konkursu.
Z domem mediowym rozstaje się Katarzyna Suczyńska.
Fabrice Crevola szefem marketingu polskiego oddziału francuskiego koncernu samochodowego.
W nowej firmie zajmie stanowisko key account managera.
Stacja wprowadza bloki tematyczne.
Agencja tworzy nowe stanowisko, które obejmuje Marta Kulcak-Boryń.
Wobec dużego nasycenia w największych aglomeracjach rośnie zainteresowanie inwestorów budową centrów w mniejszych miejscowościach.
Większościowy udziałowiec Presspubliki złożył ofertę zakupu brakującej części firmy. Nie wiadomo, czy jest jedynym chętnym na ten pakiet akcji.
Nowa marka Tassimo będzie wspierana w kanałach ATL i BTL.
Edipresse Polska wkrótce wyda nowy magazyn "Flash".
Przychody reklamowe Telewizji Polsat rosły w minionym półroczu dwukrotnie szybciej niż cały rynek - wynika z raportu spółki Cyfrowy Polsat.
Informacja o szkle w żywności dla dzieci sprzedawanej we Francji wywołała panikę w Facebooku w Polsce.
W Warszawie i na Śląsku ruszyła kampania promująca poranne programy w sieci Radia Eska.
Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.
Być może planowana kampania będzie po raz pierwszy miała charakter ogólnopolski.
Tan Viet International SA szuka agencji do produkcji 15-sekundowego spotu.
Wybrane konsorcjum przygotuje kampanię na temat profilaktyki prostaty.
Podczas gdy ogólnie amerykańskie magazyny odnotowują spadki, tytuł "All You" rośnie jak na drożdżach.
Coca-Cola North America szuka agencji, która będzie monitorować obecność jej marek w social mediach.
Holding odnotował 53 mln euro zysku w pierwszym półroczu.
Marks & Spencer zwerbował hollywoodzkie gwiazdy do promocji jesiennej kolekcji.
Helen Ganczakowski, global vice-president ds. relacji z agencjami, odchodzi po 23 latach pracy w koncernie.