piątek, 2 września 2011
Marcin Jeziorski, który miał pokierować Change Lagos, nie pracuje już nad tym projektem.
Firma projektująca produkty i innowacje rozszerza kompetencje o nowe technologie.
Jak opracować politykę bezpieczeństwa, dokonać rejestracji w GIODO, gromadzić i przetwarzać dane osobowe w zgodzie z prawem?
W tym roku chimeryczna pogoda spowodowała, że dłużej oglądaliśmy telewizję. Największym reklamodawcą był Unilever.
Zajmie stanowisko qualitative insight directora.
Największa sieć restauracji fast food po kilku perturbacjach oficjalnie startuje z komunikacją w Facebooku.
Z naszych informacji wynika, że agencja ma się specjalizować w kreacji i strategii reklamowej.
Egmont zamyka tytuł adresowany do młodzieży zainteresowanej subkulturą emo.
Po 11 latach pracy w Agorze rozpocznie pracę w spółce Way2traffic.
Jego awans jest m.in. związany z odejściem Przemysława Bartkowiaka z firmy.
Pracami sieci pokieruje Grzegorz Sławatyński, od trzech lat związany z ARBO.
Za ponad milion złotych Grupa TVN przejęła jedną czwartą udziałów w stacji, która ma zadebiutować na MUX-1.
Wcześniej kierował działem obsługi klienta agencji.
Według nieoficjalnych informacji objął stanowisko head of client service.
Powierzono jej zarządzanie działem obsługującym domy mediowe i agencje reklamowe.
Zespół Areny powiększa się o nowego media plannera.
Lubię To - Social Media Agency zaczęła pracować z marką Kamis.
Henkel prowadzi w kinach akcję promocyjną offscreen.
Wcześniej była brand managerem w PTK Centertel.
Objęła w strukturach firmy stanowisko senior consultanta.
Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".
Kammel poprowadzi na antenie stacji dwa własne programy.
Za działania reklamowe odpowiada 4Frame i Maxus.
Stacja promuje siedem nowych programów.
Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.
Nadawca wprowadza w ramówce jesiennej m.in. system identyfikacji piosenek RDS.
Cykl "Muzyka najlepsza pod słońcem" zgromadził ponad 146 tys. osób.
Obie stacje zaoferują pakiet z najlepszą ofertą premium za 99 zł miesięcznie.
Polska agencja należąca do grupy Syzygy zajmie się projektem wspierającym model samochodu i40.
Marketer zakończył jeden z największych i najdłużej trwających przetargów na rynku.
Coca-Cola chce dzięki aliansowi z Sony dotrzeć z przekazem reklamowym do młodych mężczyzn.
Kim Underhill objęła stanowisko prezesa dywizji konsumenckiej i odpowiada za region Europy.
Turecka organizacja turystyczna ogłosiła przetarg na obsługę budżetu reklamowego.
Organizatorzy festiwalu pomimo wcześniejszych zapowiedzi jednak nie zmienią terminu organizacji imprezy.