wtorek, 27 września 2011
Wojciech Pronobis, były dyr. zarządzający ds. marketingu Grupy PZU, będzie doradzał brytyjskiej firmie Prudential przy wejściu na polski rynek.
W tym roku redakcja "MMP" przyznała również po raz pierwszy nagrodę dla Grupy Interaktywnej Roku, która trafiła w ręce Grupy Heureka.
W tym roku redakcja "MMP" tytuł Wydawcy Roku przyznała Bauerowi. Wyróżnienia otrzymali: Grzegorz Hajdarowicz, "Wysokie Obcasy Extra", "Men's Health", "Angora", "Wprost", "Uważam Rze", Polskapresse i Media Regionalne.
BR TVP przygotowało strategię reklamową na rok 2012, w tym także ofertę na Euro. Obecnie czeka na jej akceptację przez zarząd.
Red8 Digital rozbudowuje dział kreacji. Do zespołu dołączył Jarosław Kubicki.
Jako brand manager odpowiada za kategorię likierów na rynek Europy Wschodniej.
Wcześniej pracowała w agencji reklamowej Young & Rubicam.
Pod koniec roku powinna ruszyć kampania namawiająca internatów do korzystania z legalnych serwisów wideo i muzycznych.
Imagination Day, czyli pokaz filmów z festiwalu reklamy Cannes Lions, cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że postanowiono go powtórzyć. Natomiast część konferencyjna nie spotkała się z zainteresowaniem branży.
Kamil Kowalczyk i Gosia Nierodzińska z Leo Burnett wygrali polskie eliminacje konkursu Young Creatives Eurobest.
Marketer został pierwszym klientem, który skorzystał z nowej oferty POS Media Poland.
Centrum operatora jako pierwsze w Polsce uzyskało świadectwo zgodności z normą europejską EN 15838.
Kolejny serwis Agory jest dostępny na tablecie.
Sieć należąca do Agory jest odpowiedzialna za sprzedaż reklam przy treściach multimedialnych dostępnych na stronie Polskieradio.pl.
Przy zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych i sztucznej inteligencji system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe.
Poszło o internetową reklamę wczasów na Malediwach. Wczasów, których nie można było wykupić, bo nigdy takiej oferty nie było.
To ukłon w stronę użytkowników iPhone'ów, iPadów i iPodów. Spółka planuje wkrótce wprowadzenie kolejnych innowacji.
Wkrótce rusza emisja najnowszej produkcji telewizji Fox.
Stacja stawia na jeszcze większą interaktywność ze słuchaczami.
Janusz Palikot, Ryszard Kalisz i Jarosław Kaczyński - tych politycznie całkowicie odmiennych kandydatów jednak coś łączy. To właśnie oni byliby najbardziej pożądani w reklamie.
Nagranie własnej płyty i 100 tys. zł na jej promocję - to główna nagroda w konkursie Scena "Machiny". Zwycięzca zostanie ogłoszony 5 grudnia br.
Producent słodyczy skonsolidował część swojego europejskiego biznesu w Publicis Groupe. Zmiana nie dotyczy Polski, gdzie za obsługę nadal odpowiada Carat z grupy Aegis.
Na Ukrainie i w Turcji otwarto kolejne bary i kawiarnie sygnowane tytułami z portfolio wydawnictwa.
Leigh Newsome objął stanowisko senior vice-president of technology.