poniedziałek, 17 października 2011
Do końca roku bank PKO BP musi wybrać dom mediowy do dalszej współpracy.
Dotychczasowa business acceleration director Y&R wraca po pięciu latach przerwy do Euro RSCG.
Najbardziej spektakularny awans polskiego menedżera z branży alkoholowej.
Bank rusza z pierwszą od dłuższego czasu kampanią reklamową w telewizji.
Dział badawczy Starcomu wzmocniony przez Katarzynę Mączkowską.
Marketer z dużym doświadczeniem rozstał się z firmą.
Grupa przekształca spółkę technologiczną w interaktywną. Jednym z jej pierwszych projektów jest kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie Banku BPH.
Prowadzi je agencja Headlines Porter Novelli.
Stacja muzyczna wchodzi do oferty Atmediów.
Pokieruje strukturą BrandScience w Media Direction Group.
Nowy właściciel wydawnictwa wprowadza własny zarząd.
Ministerstwo Gospodarki przeznaczy na kampanię informacyjną 22 mln zł.
Gruppa66/Ogilvy i FireFly Creation rywalizują z czterema innymi agencjami.
Koncern chce wykorzystać potencjał kategorii produktów mlecznych i wyjść poza portfolio marek napojów gazowanych i przekąsek.
Dzięki globalnej kampanii firma chce kreować swój lifestyle'owy wizerunek.
Były inżynier lotnictwa wylądował w Saatchi & Saatchi.