wtorek, 25 października 2011
Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.
Obie stacje telewizyjne obsługiwane przez Atmedia porównują oferty innych brokerów reklamowych.
Olga Kisiel-Konopka odchodzi z wydawnictwa.
Spółka chce pozyskać fundusze na akwizycje na rynku OOH.
Nowy client service director agencji poprzednio był kierownikiem zespołu strategii i marketingu w PKO BP.
TBWA traci budżet ubezpieczyciela, który przenosi obsługę do Leo Burnett.
W tym roku zainwestowali we wsparcie swoich produktów niemal tyle samo co w 2010 r.
Zintegrowany dział liczący obecnie ok. 50 osób ma zostać powiększony o nowych pracowników.
Marketer rozpoczął w Polsce pierwszą w historii globalną kampanię multiproduktową.
Firma reklamy zewnętrznej AMS przygotowała narzędzie dla plannerów obejmujące wszystkie sieci nośników systemowych w Polsce, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama T-Mobile nadużywa zaufania klientów, i nakazała jej modyfikację.
UOKiK zgodził się na przejęcie Polkomtela przez Spartan Capital.
Wkrótce ruszą trzyletnie działania promocyjno-informacyjne współfinansowane przez UE.
ARBOmedia Active Advertising odpowiada za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w sieci Empik.
W związku ze zmianą periodyczności pism z Bauera odchodzi sześcioro dziennikarzy.
EFL promuje ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.
Gemius zbadał trendy w reklamie online w III kwartale. Najpopularniejszą formą kreacji reklamowej w sieci był ponownie double billboard.
Uaktualniony standard na nowo określa m.in. minimalne i maksymalne wagi i rozmiary kreacji.
Marketer szuka agencji reklamowych do obsługi projektów dla marek żywnościowych.
Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.
Detalista chce wykorzystać boom na m-commerce do stworzenia nowego kanału sprzedaży.
KidsCo debiutuje u naszych wschodnich sąsiadów w ramach europejskiej ekspansji.