środa, 26 października 2011
Po kilku latach pracy z BR "Super Expressu" rozstaje się szef działu współpracy z klientami strategicznymi i agencjami.
Producenci i handlowcy zapominają o klientach w starszym wieku - wynika z badania A.T. Kearney.
Komunikacja rozpoczęła się od Facebooka. Agencja odpowiada za całościową strategię i komunikację korporacyjnego profilu PepsiCo.
Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu firmy marketingu rekomendacji jako PR & promotion director.
Tomasz Rupniewski obejmie stanowisko business directora w Saatchi Digital.
Reorganizacja wydawnictwa ma także objąć dział korporacyjny.
Dom mediowy Innovations Media przygotował i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową wkładów do zniczy dla Bolsius Polska, lidera na polskim rynku świec. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Pomarańcza.
Marek Staniszewski, nowy dyrektor marketingu Canal+, nie komentuje tej sprawy.
Bank zachęca do gry na rynku walut, kusząc, że można na nim zarabiać zarówno przy wzrostach, jak i spadkach.
BAT po 12 latach wycofuje markę Rockets i zastępuje ją Viceroy S-Line. Jak twierdzi marketer - bez inwestycji marka nie poradziła sobie z konkurencją na rynku.
Winiary promują zupy jako wartościowy posiłek.
Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.
Video screening to spot umieszczony w tle strony internetowej. Po najechaniu użytkownik może odtworzyć spot z dźwiękiem.
Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.
Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.
Agencja bada skuteczność działań marketera w internecie.
Już do świąt PKO BP będzie promował swoje pożyczki gotówkowe.
Diparlux po raz pierwszy reklamuje zapachy Jean Paul Gaultier w telewizji.
W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.
Firma otworzyła sieć reklamy wewnętrznej oferującej ekspozycje reklamowe i sampling w ponad 5 tys. punktów.
Ruszyła największa w historii kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia.
Canal+ Cyfrowy podpisał umowę z Grupą Hotelową Orbis, dzięki czemu będzie dostępny w ponad 50 hotelach.
"Boska" z rekordową widownią, choć inaczej ten rekord wycenił Nielsen, a inaczej OBOP.
Grupa Radiowa Agory wspiera serwis umożliwiający tworzenie stacji radiowych.
Z wydawnictwa odchodzą dotychczasowy naczelny i sekretarz redakcji.
Nowe kategorie dla domów mediowych i strategów.
Uzupełnienie informacji z 24 października na podstawie doniesień z Publicisu.
Obowiązki dyrektora będzie pełnić w najbliższym czasie Małgorzata Zalewska, dotychczasowa sekretarz redakcji.
Marketer podkreśla tradycyjny charakter produktu.
Firma fundamentalnie zmienia podejście do filozofii marketingowej.
James Murdoch miał problemy z reelekcją w ramach News Corporation. Jedna trzecia niezależnych udziałowców głosowała przeciwko objęciu przez niego kilku ważnych funkcji ze względu na fatalne rozegranie "afery podsłuchowej".
Kampania marki ukazuje dziewczynę, która nieprzerwanie biega, w ten sposób promując model obuwia Lunarglide +2 Shields.