piątek, 28 października 2011
Właściciele platformy cyfrowej Cyfra+ są coraz bliżej zakupu TVN.
Z Presspublicą rozstaje się Paweł Lisicki, który nie przyjął propozycji zachowania stanowiska naczelnego tygodnika "Uważam Rze". Spekulacje dotyczą kolejnych zmian personalnych w wydawnictwie.
CEDC jest zadowolone z wyników promocji konsumenckiej swojej marki. Niektórzy konsumenci twierdzili, że po wypiciu wódki tej marki "serce im szybciej pika".
W związku ze świętami Wszystkich Świętych kolejne wydanie serwisu MMP24 ukaże się 2 listopada br.
Marketer rozpoczął kampanię telewizyjną "Dwie to za dużo" promującą Internet Explorer 9. To priorytetowy projekt firmy w tym roku.
Joanna Stachowska dołączyła do zespołu firmy zajmującej się m.in. opracowywaniem strategii produktowych.
Agnieszka Witczak objęła stanowisko brand managera.
Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.
Marketer komunikuje repozycjonowanie marki i chce budować jej prestiżowy wizerunek.
Użytkownicy telefonów i smartfonów wyposażonych w przeglądarki internetowe mogą korzystać z najnowszej wersji mobilnej strony internetowej Carrefour.
Marketer wprowadza na rynek płatki śniadaniowe dla najmłodszych dzieci. Jednocześnie zainwestował w zintegrowane działania komunikacyjne.
W projekcie bierze udział firma Epay Polska.
Produkcja w branży ma wzrosnąć, jednak nie wpłynie to na wzrost inwestycji w reklamę.
Do działu sprzedaży AdTotal dołączyło trzech nowych accountów - Karolina Grzechnik, Paweł Groszek oraz Marcin Łach.
Będą z niej mogli skorzystać użytkownicy smartfonów.
Starcom broni budżetu na planowanie i zakup mediów.
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, dostawca energii jest w trakcie wyboru agencji reklamowej.
Agencja interaktywna Digital One wygrała przetarg na obsługę Polkomtela w obszarze ofert "Plus dla firm" i "Plus Internet".
Pakiet 50 proc. w joint venture zostanie odkupiony przez Japończyków od ich dotychczasowego szwedzkiego partnera.
Rozwój handlu online napędza przede wszystkim sprzedaż ofert turystycznych, odzieży oraz artykułów wyposażenia wnętrz.
Gwiazda Manchesteru City dołączyła do grupy piłkarzy, z którymi marketer podpisał kontrakty sponsorskie.
Debiut magazynu został zaplanowany na wrzesień 2012 r.
Wartość budżetu szacuje się na 50 mln funtów.