środa, 2 listopada 2011
Do udziału w przetargu zgłosiło się sześć domów mediowych.
British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.
Joanna Maj odpowiada za marketing glukometrów.
Usługi e-rzecznika i e-eksperta kierowane są m.in. do takich branż jak motoryzacja czy budownictwo.
Z agencją rozstaje się PR manager.
Z MTV odchodzi sales manager.
Konkurs Flirt czy Fun ma wypromować soczewki kontaktowe z rodziny Air Optix.
Zajmie się zarządzaniem w regionie CEE.
Teraz odpowiada za tzw. relacje instytucjonalne.
W wydawnictwie pracowała na stanowisku marketing managera.
Kompania Piwowarska prowadzi przegląd w związku z planami kampanii TV.
Agencja rządowa szuka autora sesji fotograficznej oraz reklam prasowych i billboardowych.
PKT wybierze agencję reklamową.
Omnicom Group przejął większościowy pakiet w największej indyjskiej agencji Mudra Group.
Duże korporacje eksperymentują z codziennymi transakcjami, chcąc poprawić sprzedaż i zwiększyć zaangażowanie konsumenta.
Yahoo żąda pół miliona dolarów za pakiet reklamowy w aplikacji na tablety.
Gigant FMCG dodaje więcej internetu do media miksu.