poniedziałek, 7 listopada 2011
Agencja Prowokator stworzy mobilne strefy kibica.
Dom sprzedaży rozpoczął sprzedaż na grudzień. Cena 1 GRP znacznie niższa od listopadowej.
Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.
Marka piwa sponsoruje nowy film o złocistym trunku.
Zespół sprzedaży tygodnika powiększył się o dwie nowe osoby.
Do zespołu promocji firmy kosmetycznej dołączyła Agata Bittner.
Firma kosmetyczna rusza z akcją promocyjną realizowaną razem z TVN-em.
Agencja zajmie się promocją wyszukiwarki połączeń lotniczych Aero.pl w Facebooku.
W związku z odejściem Kamila Dąbrowy stacja zmuszona jest zmodyfikować program.
Nestlé z kolejną edycją kampanii "Dylematy sklepowej półki".
Serwis prowadzi konkurs w sieci i wspiera go działaniami reklamowymi online i w radiu.
Dyrekcja Polskiego Radia zdementowała naszą nieoficjalną informację o zmianie dyrektora Programu 4.
Polskapresse rozbudowuje ofertę nowych technologii.
Agencja reklamowa Vena Art przygotuje kampanię BtoB dla nowego klienta - Asseco Business Solutions.
W konkursie brały udział trzy agencje.
Dzięki IPO Groupon zebrał 700 mln dol., plasując się na drugim miejscu w sektorze internetowym po Google, który w 2004 r. zebrał 1,9 mld dol.
Audi zatrudniło Kristiana Deana na stanowisko brand/communications managera w Wielkiej Brytanii.
ExxonMobil powierzył światowy budżet reklamowy BBDO i Universal McCann.
Inwestorzy Kraft Foods wybiorą nową nazwę dla wydzielonej spółki zajmującej się przekąskami.
Wydawcy miesięczników "Wiadomości Handlowe" i "Handel" nie uczestniczą w badaniach czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 wykonywanych przez ACNielsen.