poniedziałek, 14 listopada 2011
Agencja likwiduje dział social media, stawiając na wiedzę na ten temat w każdym teamie pracującym dla klienta.
Od początku grudnia br. były szef obsługi klientów strategicznych "Super Expressu" przejmie zarządzanie działem pism telewizyjnych Bauera.
Do agencji wraca też Jakub Kempy jako senior art director.
W nowym miejscu pracy odpowiada za markę Pizza Hut.
Po trzech kwartałach giełdowa spółka utrzymuje trend spadku zysku netto przy zwiększonych przychodach. Maleją wpływy segmentu prasowego, rosną zaś - internetowego, radiowego i outdoorowego.
Spółka notuje 357 mln zł straty po trzech kwartałach 2011 r.
Ma ona być alternatywą dla tzw. delicji.
Objęła stanowisko commercial excellence managera.
Członkowie IAA mogą ubiegać się o stypendium w wysokości 20 tys. euro.
Kampanie jednodniowe oraz nowe formaty reklamowe to nowości w ofercie Evolution Media Net.
Na temat tegorocznego Forum IAB ukazało się 151 publikacji i opinii w serwisach informacyjnych i społecznościach. Najbardziej medialną informacją okazało się wystąpienie Tomasza Lisa podczas imprezy.
Macroscope OMD, Universal McCann, ZOG i PanMedia Western zostały w przetargu o budżet Maspex Wadowice.
Zarzut: oszustwa finansowe.
Firma przejmuje w USA biznes soków należący do Evolution Fresh.
Ruszył przetarg na globalną obsługę reklamową firmy.
Gigant rynku FMCG poszerza swoją obecność w Brazylii.
Lo Sheung Yan z JWT będzie kierował pracami jury w kategorii outdoor.