poniedziałek, 5 grudnia 2011
Wcześniej za budżet mediowy tej marki odpowiadał Media Direction OMD.
Sieć marketów budowlanych planuje kampanię wizerunkową.
Bank stworzył nową strukturę, która koordynuje działania marketingowe i komunikacyjne. Jej szefem został Artur Sikora. Do zespołu dołączył także Artur Wójcik, ostatnio strategic planning director w PanMedia Western.
Marketer pokazuje nowe powody zakupu i konsumpcji produktu i aktywizuje działania w społecznościach.
Dom mediowy wdraża obecnie m.in. technologię RTB.
Nadawca publiczny obejmie patronatem medialnym projekt organizowany przez agencję reklamową Brainshake.
Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs dla abonentów.
Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.
Nową ofertę platformy wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Nextmedia i PHD.
Nadawca będzie zachęcać do słuchania swoich serwisów informacyjnych.
W projekcie komunikacyjnym wykorzystano mistrzów latte art.
Marketer odpowiada na akcję promocyjną konkurenta.
Na stanowisku account managera zastąpi Łukasza Koperę.
Agencja Ciszewski MSL koordynuje dla marki Cisowianka projekt CSR.
W pierwszej fazie przeglądu agencyjnego brała udział agencja reklamowa Communication Unlimited.
Cena zaproponowana w ramach zwycięskiego projektu wyniosła niecałe 935 tys. zł.
Projekt jest częścią wdrażanej strategii "Future Flames".
Wcześniej pracował jako chief executive i group chairman w brytyjskim oddziale sieci.
Wiodącym medium międzynarodowych działań reklamowych wspierających tytuł jest outdoor.
Olaf Szymański, agency sales director w Społeczności.pl, przesłał sprostowanie dotyczące analizy biur reklamy internetu.