wtorek, 6 grudnia 2011
Porówna go z panelem OBOP-u.
Ważą się losy dalszej współpracy między tymi domami mediowymi.
Procedury i przesądy marketingowe są w stanie zabić najlepsze idee - ta teza najczęściej przewijała się podczas wystąpień spotkania zorganizowanego przez "Media & Marketing Polska".
Bonnier Business Polska wprowadza zmiany w weekendowym wydaniu.
Agora daje możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym.
Nowy lokal oferuje kompleksową obsługę gastronomiczno-motoryzacyjną.
Z firmy odchodzi Agnieszka Radawiec.
Marka podwoiła udziały rynkowe.
Początek roku znacznie tańszy niż końcówka.
Grupą docelową projektu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego są m.in. przedsiębiorcy.
Przedstawiciele wydawcy - spółki PMPG - zakładają, że dwutygodnik po I kwartale przyszłego roku będzie rentowny.
Firma chce w przyszłym roku uruchomić panele monitorujące social media i aplikacje mobilne.
Agencja reklamowa Schulz Brand Friendly zrealizowała kolejny spot reklamowy dla A&D Pharma.
Obaj marketerzy będą współpracować przy tworzeniu nowych zaawansowanych technologii.
Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.
Maspeksowi udało się zbudować pozycję marki mimo dość wysokiej ceny.
Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie w platformie do 19 proc.
Agencja w rękach pracowników, nazwa pozostanie bez zmian.
Agencja zajmie się komunikacją i strategią działań klienta w Facebooku.
Browar przejął sieć pubów należących do tej pory do Royal Bank of Scotland.
Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Europie Zachodniej wyniesie w 2012 r. tylko 2 proc. - szacują analitycy międzynarodowej sieci domów mediowych.