czwartek, 29 grudnia 2011
Doświadczony menedżer po międzynarodowej karierze w SABMillerze wraca do Polski.
Producent energetyków Blow ma kilka miesięcy na spłacenie zaległości wobec domu mediowego Value Media.
Wraz z życzeniami informacja o kolejnej edycji MMP24.
Wejście giganta do Polski zaczyna przybierać bardziej konkretne kształty.
Po odejściu Michała Nowosielskiego ze stanowiska dyr. kreatywnego Y&R trwają spekulacje, kto go zastąpi.
Będzie kontynuować działania związane z platformą Experience Hyundai i skupi się na kampaniach związanych z Euro 2012.
Firma telekomunikacyjna negocjuje z dotychczasową agencję mediową kontrakt na co najmniej kolejny rok.
Kampanię przygotowały firmy Propeller Film oraz MyPlace.
Łukasz Korycki został wicenaczelnym "Dziennika Gazety Prawnej". Do redakcji dołączą także dwie nowe osoby.
Za kampanię odpowiada sieć Novem Performance.
Ubezpieczyciel wybierze agencję do obsługi kampanii w internecie.
Wartość budżetu mediowego nadawcy oszacowano na 21,25 mln zł.
Spółka należąca do Google przejmuje nowy serwis internetowy z obszaru rozrywki.
London Business School szuka agencji do obsługi komunikacji marketingowej.