poniedziałek, 2 stycznia 2012
Firma kosmetyczna w ciągu kilku najbliższych dni wybierze dom mediowy.
Przez najbliższy miesiąc bank PKO BP będzie prowadził kampanię wizerunkową podkreślającą jego siłę i stabilność.
SAR interweniował w sprawie przetargu Poczty Polskiej, która dała agencjom 10 dni na przygotowanie oferty przetargowej. Odpowiedź jest jednoznaczna - warunki nie zostaną zmienione.
Po ponad 5,5 roku szef pionu internetowego odchodzi z firmy.
Z firmą żegna się ATL manager.
Blisko połowa badanych internautów deklaruje, że korzysta z internetu przez telefon, wynika z badań przeprowadzonych przez dom mediowy PHD.
Agora została mniejszościowym udziałowcem w portalu społecznościowym.
Z firmy odchodzi kierownik projektów.
Marketer planuje już działania związane z walentynkami.
Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.
Biuro reklamy TVN nadal sprzedaje czas reklamowy w TV Puls.
Do firmy dołączyła Karolina Gieryszewska, wieloletni menedżer domu mediowego Carat.
Na początku stycznia br. ruszy kampania wspierająca debiut rynkowy nowych mrożonek firmy.
Coraz więcej Polaków robi świąteczne zakupy online. Z roku na rok odsetek konsumentów internautów w sieci rośnie.
Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w połowie stycznia br.
W przetargu biorą udział cztery agencje reklamowe.
Trzecia pod względem wielkości sieć fast food w USA wraca do Japonii.
LoveFilm, należąca do Amazon, podpisała długoterminowy kontrakt dotyczący wykorzystania kontentu SPT.
Program Fox Sports rozpocznie nadawanie w lutym 2012 r.