wtorek, 3 stycznia 2012
UOKiK uznał, że prowadzona przez operatora loteria "Czy stałeś się dzisiaj milionerem?" wprowadzała konsumentów w błąd i ukarał go karą pieniężną w wysokości ponad 21 mln zł. PTC zapowiada złożenie odwołania od tej decyzji.
Jeśli klient znajdzie zakupiony telefon w lepszej cenie u konkurencji, to T-Mobile da mu rekompensatę w postaci abonamentu za złotówkę przez trzy miesiące.
Top 10 reklamodawców telewizyjnych za 2011 r. otwiera Unilever, który jednak wyraźnie zmniejszył inwestycje w to medium. Wydatki zwiększyły natomiast Aflofarm i dwa telekomy.
Obie stacje telewizyjne wypracowały lepsze wyniki reklamowe. Spadły zarobki TVP oraz także m.in. Vivy i AXN.
W grupie komercyjnej oglądalność sylwestrowego koncertu w Polsacie była blisko trzykrotnie wyższa niż w TVP2.
Na ulicach wybranych miast pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena, czyli popularne "skarpety".
W związku z objęciem stacji monitoringiem kanał wejdzie do oferty pakietowej domu sprzedaży kanałów tematycznych.
Sieć będzie testować nowy koncept sprzedażowy.
Dotychczas pełnił w tej agencji funkcję client service directora.
Spoty promujące wyprzedaż rocznika 2011 przygotowała agencja Change Integrated.
Jeden z najaktywniejszych graczy w Facebooku kończy współpracę z agencją zewnętrzną.
Przez kilka najbliższych dni użytkownicy mogą bezpłatnie skorzystać z dostępu do serwisów, które dotychczas były płatne.
W ramach wydawnictwa stworzono nowe stanowisko dyr. wydawniczego projektów internetowych i mobilnych, które objął dotychczasowy red. naczelny magazynu "Chip".
Polskie Radio wprowadza zmiany w cenniku reklam. Największe w Trójce i Czwórce.
Po przerwie wraca do stacji i poprowadzi pasmo popołudniowe.
W informacji podaliśmy błędną informację na temat kariery menedżerki.
Przetarg dotyczy obsługi pierogów marki Pudliszki.
Trwa przetarg reklamowy na tą markę.
Browary i ich agencje reklamowe będą musiały zmienić strategie komunikacyjne na rynku rosyjskim.
Avery Baker, nowy chief marketing officer, wprowadza zmiany dotyczące m.in. alokacji inwestycji mediowych.