czwartek, 5 stycznia 2012
Firma badawcza wprowadzi narzędzie do kreowania obecności w mediach społecznościowych.
Będzie teraz odpowiadać także za rynek rosyjski.
Połączone struktury będą składać się z trzech pionów: sprzedaży, produktu reklamowego i new business.
MEC przejmuje obsługę Henkla od Optimum Media OMD. Marketer zapowiada wiele nowości produktowych w I połowie br.
Do zarządu spółki dołączyło dwóch wieloletnich menedżerów.
Agencja chce pozycjonować się wyłącznie jako specjalista od projektów z zakresu out-of-home i taką strategię zaczyna wdrażać w 2012 r.
Z działu marketingu Suzuki Motor Poland odchodzi Marta Sawoniewicz, PR specialist.
Umowa została podpisana na rok.
Oprócz agencji Publicis, Opus B i BBDO w przetargu bierze jeszcze udział jedna z agencji z grupy Ogilvy oraz agencja Brasil.
Marketer ujawnił nazwy agencji zakwalifikowanych do przetargu.
Firma szuka producenta dla najnowszej edycji programu kanału Viva Polska.
Wśród najczęściej krytykowanych marek, których reklamy kierowane do dzieci wprowadzały w błąd, znalazły się Coca-Cola, Nutella czy Chupa Chups.
Ich sprzedaż ma się rozpocząć w lutym br., a cena ma wynosić 100 dolarów.
Kontrakt sponsoringowy ma charakter długoterminowy.