poniedziałek, 16 stycznia 2012
Osoba od 20 lat związana z rynkiem komunikacji marketingowej i były redaktor naczelny tytułu wraca na stanowisko.
Agencja zarządzana w Polsce przez ekspatów wprowadza nową komunikację Biedronki. Senior copywriterem jest Kamilla Komaiszko, dotychczas CEE regional senior copywriter w Saatchi & Saatchi.
Główne aktywności marketera związane będą ze sponsoringiem Euro 2012.
Po kilkuletniej przerwie do ZenithOptimedia wraca Justyna Mazur. Z domu mediowego odchodzą natomiast Tomasz Sowa i Michał Kwit.
Przy użyciu jakiejkolwiek aplikacji do streamingu muzyki będzie można razem ze znajomymi słuchać tej samej piosenki w czasie rzeczywistym.
Wydawnictwo optymalizuje koszty.
Marketer organizuje sampling swoich produktów.
Sebastian Olszowy obejmie stanowisko po Monice Jabłońskiej. Jego udziały w spółce AdPistols odkupił Mikołaj Komornicki.
Do zespołu kreacji digital dołączyli Mateusz Gaca i Maciej Rakowski.
W działaniach podkreśla m.in. 100 proc. naturalnego smaku.
Agencja przygotowała kulinarnego bloga oraz komunikację na Facebooku.
Producent AGD kontynuuje kolejne działania w ramach programu "Programator korzyści Beko".
Z agencją Upside importer współpracował projektowo.
Za to Socializer kupuje 100 proc. udziałów 10K Media, właściciela innej agencji socialmediowej Brandkarma (Grupa O2).
Przychód spółki za ubiegły rok wyniósł 2 mln zł.
Debiutująca na rynku firma ubezpieczeniowa Groupama wybrała agencję do realizacji kampanii wizerunkowej w internecie.
W konkursie o budżet Toyoty nie bierze udziału MEC.
Podpisana umowa ma charakter ramowy.
Eurobank ograniczył liczbę domów mediowych do trzech. Obecnie prowadzi rozmowy dotyczące finalizacji umów.
Marka Unilevera prowadzi przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Virgin Media przeprowadzi największą kampanię w swojej historii, w której rekordzista w sprincie Usain Bolt wcieli się w postać sir Richarda Bransona.
Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.
Większość brytyjskich top marketerów nie wierzy, że London 2012 przyczyni się do wzrostu ich biznesu - wynika z sondażu.