piątek, 20 stycznia 2012
Grupa Żywiec wspiera sezonową odmianę Żywca filmem w Facebooku.
Prowadzący program "Jaka to melodia" Robert Janowski znalazł się na I miejscu zestawienia TV Flash za 2011 rok.
Mariusz Wójcicki, dotychczasowy dyrektor marketingu, rozstał się z firmą.
Chce przenieść sieć do segmentu casual dining.
Anna Koszur dołączyła do zespołu BNA (Brand Nature Access).
Hortex kontynuuje komunikację marki.
Polscy, rosyjscy i rumuńscy policjanci będą bohaterami pierwszej regionalnej produkcji Discovery Channel.
Kampanię zrealizowało konsorcjum agencji Grupy Walk oraz firma Adwertajzing.
Polski oddział wydawnictwa przejął dystrybutora prasy zagranicznej.
Do obowiązków nowych osób należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.
Beata Mrozik rozstała się z firmą. Przetarg kreatywny i mediowy został zawieszony.
Umowa z Lowe GGK wygasa w marcu 2012.
MediaOn obronił budżet Budimex Nieruchomości.
Według sondażu poziom płac w brytyjskich mediach jest na tym samym poziomie co rok wcześniej.
Müller Dairy zaledwie cztery miesiące po emisji bardzo drogiej kampanii ogłasza nowy przetarg na budżet wart 25 mln funtów.
Co-operative Group, której roczny budżet wynosi 50 mln funtów, zaprasza do przetargu.