środa, 8 lutego 2012
Po awansie Adama Niteckiego w międzynarodowych strukturach koncernu L'Oreal Paulina Kaczmarek-Kubicka zastąpiła go w Polsce.
Wydawca "Wprost" zakończył współpracę z Tomaszem Lisem i funkcję naczelnego powierzył Michałowi Kobosce.
Z połączenia Change Digital i Evo powstała nowa agencja.
Agencja przygotowała kampanię dla marki Knorr skierowaną na rynek rosyjski.
Stacja muzyczna od przyszłego miesiąca będzie sprzedawać czas reklamowy.
Strona promuje advergaming.
New Age Media zajmuje się działaniami pozaekranowymi dla sponsora.
Do tej pory tę markę obsługiwała agencja Procreation.
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, przetarg jest w fazie ostatecznych negocjacji.
Sieć sklepów rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.
Podczas tegorocznego finału Super Bowl w USA padł kolejny rekord oglądalności. Wielki finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (NFL) oglądało 111,3 mln widzów, tj. o 300 tysięcy więcej niż rok temu.
McCain, potentat w zakresie żywności mrożonej, sięgnął po marketing zapachowy. Od jutra na 10 przystankach autobusowych w Wlk. Brytanii pojawią się pachnące wiaty, z których po naciśnięciu guzika unosić się będzie zapach pieczonych ziemniaków.
Podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w Londynie - podobnie jak podczas Euro 2012 rozgrywanego w Polsce i na Ukrainie - niektórzy producenci i usługodawcy obecni na sportowych arenach zostaną zmuszeni do zakrycia nazw swoich brandów.