wtorek, 14 lutego 2012
PGE wprowadza nową strategię komunikacyjną, która ma być jednolita dla wszystkich podmiotów grupy. Szuka agencji i domu mediowego.
Po roku firmę opuszcza szefowa marketingu.
Po połączeniu obu firm szefem marketingu został Sebastian Lewandowski.
Puste miejsce w zarządzie spółki pozostawił po sobie Jacek Balicki - obecnie szef marketingu Samsunga.
Firma wprowadza zmiany w strukturach dystrybucji kanałów.
Poszukiwani są handlowcy oraz inżynierowie.
Krajowa Unia Producentów Soków rusza z kolejną odsłoną kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Tym razem poza Polską także w Rumunii.
Marketer odświeża markę Jupik oraz wprowadza na rynek Jupik Aqua Sport.
W reklamach wystąpił Bilguun Ariunbaatar znany z programu Szymona Majewskiego i "Tańca z gwiazdami".
Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, objął stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Kurowska, PR specialist.
Agencja po raz drugi przygotowała spot zachęcający do inwestowania w obligacje Skarbu Państwa.
Chipita wspiera jedną z kluczowych marek.
Pełka Creatives i BrandConnection realizują drugą odsłonę telewizyjnej kampanii dla Funduszu Hipotecznego "Familia".
Klub piłkarski rusza z promocją wiosennej rundy rozgrywek.
Za kreację odpowiada Young & Rubicam.
Za adaptację spotów na rynek polski odpowiada agencja Good.
Team kreatywny zaprzecza informacjom o odejściu z agencji.
Równolegle z przetargiem kreatywnym toczy się przetarg na dom mediowy.
Obecnie marketer pracuje z Harder & Harder.
W drugim etapie przetargu biorą udział cztery agencje.
Agencje zdobyły budżet dwóch sieci detalicznych.
Amerykański gigant detaliczny będzie pracować nad nowymi technologiami e-commerce.
Marka będzie sponsorem rozgrywek przez trzy kolejne sezony.
Internetowy gigant pracuje nad domowym systemem muzycznym.