piątek, 9 marca 2012
Jury XVI edycji konkursu reklamowego Kreatura zakończyło obrady.
Przetarg na obsługę roczną ubezpieczyciela został rozstrzygnięty.
Marketer będzie walczył o pozycję na atrakcyjnym rynku energetyków.
Były członek zarządu i szef marketingu za 4 miesiące pracy zarobił w ub.r. ponad 780 tys. zł.
Monika Łapczyńska przechodzi do agencji z Ogilvy Action.
Wcześniej Monika Katana pracowała w JWT.
Nowa kampania Gellwe wykorzystuje pomysł agencji Grey.
Do zespołu agencji dołączył Piotr Bajtała jako lead mobile creative.
Firma doradcza Rafała Szysza będzie współpracowała z nowym wydawcą magazynu telewizyjnego sieci Biedronka.
Telewizja konsumencka Wait TV w związku z poszerzeniem obecności w hipermarketach Tesco zwiększyła zasięg do 30 proc.
Autorami są Walk Creative i Fabryka Pomysłów.
Dwie osoby dołączyły do zespołu. Z agencją natomiast pożegnał się dotychczasowy new business director.
Konsumenci będą bić rekord Guinnessa.
W cykl dla kobiet zaangażowali się duzi marketerzy.
Universal McCann odpowiadał jedynie za media online.
Mindshare Polska broni obsługi budżetu.
Wieprzowina i wołowina będą promowane m.in. w Japonii i Turcji.
Marka próbuje odejść od wizerunku sieciówki.
Firma wybierze agencję do budżetu wartego 10 mln funtów.
Z produktów w Wielkiej Brytanii znikną m.in. sztuczne barwniki.