środa, 28 marca 2012
Rozgorzała dyskusja o szacunki obrotów domów mediowych.
Były wieloletni dyrektor BR TVP na początku lipca br. stanie na czele spółki specjalizującej się m.in. w product placemencie. Szykują się zmiany w agencji.
Firma w zeszłym roku zainwestowała w reklamę prawie 737 mln zł - wynika z danych Kantar Media. Blisko dwa razy więcej niż wicelider w tej kategorii - firma US Pharmacia.
W związku z międzynarodowym przetargiem marka zmieni agencję.
Sieć wcześniej zdecydowała się na subfranczyzę.
Dotychczasowy dyrektor operacyjny zmienia kompetencje w strukturach Ringier Axel Springer.
Przez dwanaście lat Niepsuj był związany z biurem reklamy telewizji Polsat.
Agencja zajmie się komunikacją w społecznościach oraz organizacją akcji specjalnych.
Producent rozpoczął program testów sprzętu AGD.
Miasto rozpoczyna kampanię w social mediach, która będzie się opierać na promocji hashtagu #InGdansk.
Za kreację odpowiada agencja Fat Baby.
Za kreację odpowiada agencja BBDO.
Agencja kreatywna White Rabbit będzie pracowała dla firmy pożyczkowej przez kolejne dwa lata.
Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.
Agencja przygotowała m.in. materiały BTL informujące o nowej promocji w miejscu sprzedaży.
Największy skok w rankingu agencji brytyjskich przygotowanych przez Nielsena zanotowały Bartle Bogle Hegarty oraz VCCP.
O produkowanej w Żyrardowie wódce było w USA głośno przez ostatnie trzy dni. Za głośno...
Pepsi wystartowało z kampanią wspierającą brand Pepsi Max. Kampania jest częścią projektu "Footbal", który rzecz jasna ma zneutralizować działania Coca-Coli w zakresie sponsoringu ME Euro 2012 oraz igrzysk olimpijskich w Londynie.