wtorek, 3 kwietnia 2012
Działem marketingu firmy pokieruje Grzegorz Lis.
Ub.r. zakończyliśmy najwyższym wskaźnikiem irytacji reklam, wynika z danych działu badań OMD Metrics.
Powoli obowiązującą stawką abonamentów staje się 79 zł, tak jak w pre-paidach 29 groszy za minutę.
Producent telewizyjny zmienił właściciela, ale nadal będzie partnerem Zodiak Media.
Agencja w tym roku rozwinie projekty Smartzilla i Interaktywne Ekrany. Wzmocnienie czeka też dział social mediów.
Marta Karpińska i Natalia Karawajczyk opuściły agencję.
Agencja ma nowego new business directora.
Firma coraz mniej przypomina klasyczną agencję.
Deweloper rozszerza współpracę z agencją.
Rozgłośnia została patronem Fan City Tour.
Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.
Kampania potrwa do końca kwietnia.
Za kreację odpowiada agencja BBDO Warszawa.
Nowa loteria promocyjna wspiera produkty Nestlé Nutrition.
Start kampanii pokrywa się z początkiem sezonu remontowo-budowlanego.
Kampanię przygotowały agencje Publicis i Digital Wonderland.
Do udziału w akcji zachęcają reklamy w TV i internecie.
Przeniesienie budżetu wynika z decyzji centrali.
Komunikator Skype startuje w Wlk. Brytanii i USA ze swoją największą kampanią, która ma przedstawić "bardziej ludzkie" oblicze oferowanych serwisów.
Daniel Craig, odtwórca ostatniego wcielenia Jamesa Bonda, pojawi się w najnowszych reklamach Heinekena.
Z okazji 25. rocznicy ukazania się kultowego albumu "Bad" Michaela Jacksona wizerunek artysty pojawi się na limitowanej serii puszek Pepsi.
Słynna maskotka przemówi po raz pierwszy od 39 lat.