czwartek, 19 kwietnia 2012
Największy światowy marketer będzie licencjonować jedną ze swoich marek.
Wiktor Goliszek stanął na czele nowego działu o roboczej nazwie strategia interactive.
Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.
Pokieruje pracami zespołu handlowego firmy OOH.
Agencja rozpoczęła współpracę z pośrednikiem handlu nieruchomościami Vision Property Management. To kolejny, po MDClick, klient z USA.
FoodCare z kolejnym bokserem.
Trzeci pod względem wielkości producent piwa ma optymistyczne prognozy.
Producent liczy, że skorzysta wizerunkowo na mistrzostwach, ale na reklamy nie zamierza wydawać więcej.
Internetowym biurem reklamy pokieruje Benita Jakubowska-Antonowicz, odpowiedzialna za rozwijanie źródeł przychodów z nowych mediów.
Agencja Nano chce zachęcić klientów do korzystania z nowych technologii w trade marketingu.
Agencja odpowiada za działania reklamowe produkcji "Krew z krwi".
Agencja przez rok będzie obsługiwać FOB w zakresie public relations.
Przetarg ostatecznie wygrała agencja BBDO.
Totalizator Sportowy przedłuży współpracę z ZenithOptimedia.
Jak wynika z naszych informacji, Starcom nie znalazł się wśród trzech domów mediowych, które przeszły do kolejnego etapu przetargu na obsługę SABMillera, właściciela Kompanii Piwowarskiej.
Agencja wygrała przetarg na organizację Reebok CrossFit Drop Box Tour.
Agencja zajmie się strategicznym doradztwem oraz obsługą profilu marketera w FB.
Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na agencję kreatywną, przetarg mediowy nadal trwa.
Grupa artystów odtwarza zapach, jaki wydzielają świeżo odpakowane z pudełka produkty Apple'a.
Według wskazań Verdict Research ulubionym detalistą na Wyspach Brytyjskich jest IKEA.
Honda uruchomiła w USA swoją stronę w serwisie Pinterest.