wtorek, 8 maja 2012
Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.
Według doniesień niemieckiego magazynu "Horizont" Jurg Marquard prowadzi negocjacje z grupą Bauer Media w sprawie sprzedaży kilku tytułów. Na razie nie wiadomo, czy będzie to miało wpływ na polski rynek.
Grupa negocjacyjna Starcom MediaVest i ZenithOptimedia tworzą nowe stanowisko szefa regionu. Objął je Mike Readman.
Studio postprodukcyjne zatrudnia dyrektora marketingu.
Nad kampanią pracowały agencje TBWA i ZenithOptimedia.
Po kampanii pożyczek gotówkowych bank powraca do reklamowani kont direct.
Maspex wspiera nowość w obrębie marki Kubuś.
Kolejny miesiąc podwyżek w Atmediach. Firma odnotowała kilkuprocentowy wzrost ratingów za pierwsze cztery miesiące tego roku.
Działania obejmować będą telewizję, kina, outdoor i internet.
Kolejny marketer prowadzi kampanię nowego produktu dietetycznego.
Agencja zaprezentowała wyniki za ub.r.
W ramach przygotowanej przez agencję loterii można wygrać m.in. Lancię Ypsilon.
Santander Consumer Bank rozesłał briefy, chce promować ofertę kredytową.
W Cannes przyznano Złotego Lwa dla najlepszego reklamodawcy roku firmie Mars.
Największy na świecie detalista umożliwia płacenie za zakupy internetowe w kasach.
Niemcy chętniej skanują komórkami kody niż Brytyjczycy, ale w obu krajach zainteresowanie nowym medium jest niskie.
Doświadczona Shelly Lazarus 1 lipca rozstanie się z agencją.