środa, 9 maja 2012
Twórcom kultowej kampanii sprzed lat nie udało się porozumieć z klientem i stworzyć nowej komunikacji.
Po kilku miesiącach pracy nowy szef BR TVP zmienia strukturę, do zespołu dołączają nowe osoby.
Tomasz Nagot przeszedł do branży moto z Sony Poland.
Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.
Wydawnictwa Bauer i Phoenix do 15 czerwca chcą znaleźć kompromis z Ruchem.
Grupa Telekomunikacji Polskiej wraz z przejściem całkowicie pod markę Orange wprowadza nową ofertę dla firm i będzie ją aktywnie promowała.
Ubezpieczyciel chce połączyć racjonalne benefity oferty z przekazem emocjonalnym.
Firmy przeanalizowały dyskusje internautów dotyczące kategorii.
Produktowa nowość w ofercie reklamowej rozliczana jest w modelu CPC.
Kreację przygotowała agencja Lowe GGK.
Agencja przygotowała kampanię innowacyjnego produktu.
Importer promuje w wielkim formacie model XC60.
Hasła będą umieszczone na autokarach drużyn narodowych uczestniczących w mistrzostwach.
CEO WPP Group Martin Sorrell, przemawiając na konferencji przeznaczonej dla finansistów pracujących w branży reklamowej, podkreślił, że od 2008 r. nasz świat nie jest już taki sam. Według szefa WPP branża komunikacji marketingowej staje się "coraz mniejszą rybką".
Electrolux (właściciel takich brandów jak AEG i Zanussi) powierzył obsługę swego wartego 25 mln funtów budżetu reklamowego agencji DDB Europe.
MasterCard launch nowej usługi zapowiedział na III kwartał br. równocześnie w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie oraz Australii.
Pierwszych sześć miesięcy roku finansowego kończącego się dla TUI Travel (własne brandy to Thomson i First Choice) 31 marca br. przyniosły operatorowi przed opodatkowaniem straty wynoszące 367 mln funtów.