poniedziałek, 14 maja 2012
Według prezesa TVN transakcja powinna dojść do skutku na przełomie maja i czerwca.
Giełdowa spółka odnotowała lekki spadek przychodów z segmentu internetowego. Swoje wyniki natomiast poprawił bezpłatny dziennik "Metro".
Dyrektor ds. korporacyjnych po czterech latach opuszcza firmę.
W informacji z 8 maja br. błędnie podaliśmy nazwę agencji.
Po kilku latach pracy w polskim oddziale koncernu Dorota Sekulska awansuje na globalnego szefa PR tej firmy.
Wiktor Orliński kierownikiem marki w spółce Soliko.
W Niemczech Bauer przejmie tytuły premium Marquarda. Na razie nie wiadomo, jaki to będzie miało wpływ na polski rynek.
Tomasz Kuisz został regional managerem w firmie zajmującej się zakupem audytorium.
Agencja ma nowego new business managera.
W dziale mobile pojawił się Robert Stopyra, zasilono także dział strategii i client service.
Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z marką Algida należącą do grupy Unilever.
Kawiarnia we Wrocławiu będzie trzecią tego rodzaju w Europie.
Restauracje będą dodawać nowy produkt Carlsberg Polska do wybranych dań jako gratis.
Komunikację nowego produktu przygotowała agencja What.
Wyszukiwarka Microsoftu przeszła duże zmiany.
Deb Henretta będzie z Singapuru zarządzać globalnym biznesem kosmetyków marketera.
Koreańska korporacja po opanowaniu segmentu elektroniki myśli o tekstyliach.