wtorek, 15 maja 2012
Efektem konkursu ma być wyłonienie kilku agencji.
Pomimo że we Francji France Telecom zamyka telewizyjny kanał sportowy, to jego polski odpowiednik ma pozostać.
Siłą napędową były wydatki branży finansowej i turystycznej.
Kreację przygotowała agencja Duda Polska.
Pod koniec tygodnia spoty pojawią się w TV.
Diana Rutkowska i Sebastian Szymański dołączyli do działu marketingu spółki Pkt.pl.
Spółka z grupy Y&R Brands wykonała projekt poza Polską.
Sieć ma nowego PR managera.
Ubezpieczyciel postanowił przeprowadzić kampanię wizerunkową.
Marketer w kampanii wykorzystuje internet i działania BTL w aptekach.
Ferrero prowadzi loterię wykorzystującą motywy piłkarskie.
Marka sponsoruje cykl komedii dostępnych za darmo w internecie.
Agencja będzie uczestniczyć w projektach oraz seminariach organizowanych przez Facebook.com.
Agencja będzie odpowiadać za social media, wspierając serię "Niesamowite maszyny".
Niekonwencjonalny film, w którym nie pada nazwa marki ani logo, pojawi się poza USA.
W USA do stacji CBS i ABC akceptujących reklamy alkoholi wysokoprocentowych dołączyła NBC.
Według wskazań najnowszego raportu przygotowanego przez IAB UK i ValueClick ponad połowa brytyjskich internautów akceptuje reklamy w serwisach, o ile oznacza to dostęp do darmowego kontentu.