czwartek, 17 maja 2012
Sąd uznał, że marketer musi wycofać łudząco podobne do PLL LOT reklamy.
Brytyjski dostawca rozwiązań dla e-commerce produktów FMCG połączył się z lokalną firmą,
Po ponad roku pracy z firmą rozstaje się senior marketing manager Disney Channels CEE.
Małgorzata Nęcka wraca do Young & Rubicam.
Cyprian Zajączkowski product managerem w spółce Grupy Sandoz.
Agencja traci kluczowego menedżera.
Bank wybierze agencję, która wprowadzi na rynek jego nową markę Raiffeisen Polbank.
Grupa Mediacap opublikowała wyniki za I kwartał.
Marta Gampf odpowiada teraz w Krafcie za Alpen Gold.
Po niecałym roku od przejęcia marki ruszyła pierwsza telewizyjna kampania kremów do twarzy.
Zyskuje radiowa Trójka.
Agencja przygotowała strategię i komunikację 360 stopni dla kluczowej marki Kimberly-Clark.
Anna Wizental i Magdalena Kopciuch dołączyły do teamu Online Advertising Network.
Firma zwiększyła rentowność mimo niższych przychodów.
Agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w internecie. Działania będą realizowane także w TV i prasie.
Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam i Heureka.
Marketer ruszył z kampanią słodyczy Zozoli.
Marketer stawia na dwie kluczowe marki - Serenada i Old Poland.
Kolejna, czwarta już odsłona akcji potrwa do 1 czerwca.
Importer promuje model, zachęcając m.in. do odbycia jazd próbnych.
Wygrała agencja Live Brand.
Dom mediowy zadba o dobór mediów w promocji miasta.
Konsumenci i regulator rynku zarzucili firmie nieuczciwą reklamę butów "odchudzających" Shape-Ups.
Koncern General Motors zaprzestał reklamowania się w Facebooku.
Po zdobyciu tytułu piłkarskiego Mistrza Anglii Manchester City liczy na jeszcze większą przychylność sponsorów.