poniedziałek, 28 maja 2012
Sąd Najwyższy oddalił skargę kasacyjną PIPUiF, potwierdził jednak, że ubezpieczyciel naruszył dobre obyczaje w reklamie.
W związku z Euro 2012 w sieci pojawi się "Piłka i Kropka".
Była szefowa BR G+J pokieruje działem sprzedaży Wydawnictwa Zwierciadło.
Po kilkunastu miesiącach pracy z agencją rozstaje się deputy client service director.
Menedżer odpowiada za region CEE.
Do firmy dołączył Marek Myślicki, a Julia Kruk awansowała.
Dzień przed meczem otwarcia ME w piłce nożnej ruszy strefa kibica marki Puma.
Przez najbliższy miesiąc wydawca będzie promował swój tygodnik opinii.
Agros wspiera sprzedaż keczupów w sezonie grillowym.
Marka promuje swoją linię kosmetyków dla mężczyzn.
Liczba sklepów sieci na wielu rynkach osiąga poziom nasycenia.
Była Spice Girl myśli o stworzeniu sieci.