czwartek, 31 maja 2012
Po trzech miesiącach kierowania marketingiem LOT-u Joanna Pędzińska rozstała się z firmą.
Jedno na pięć euro zainwestowanych w europejską reklamę trafia do internetu - wynika z danych zaprezentowanych podczas Interact Congress w Barcelonie.
W nawiązaniu do informacji opublikowanej w MMP24 dnia 29 maja br. otrzymaliśmy wyjaśnienie z GroupM.
Do firmy oponiarskiej menedżer przeszedł z BP.
Stanowisko to objęła Iwona Baratowicz.
IAB Europe doceniło rozwój rynku interactive i rolę IAB Polska.
Osiem witryn dołączyło do oferty brokera.
Biuro reklamy portalu proponuje niestandardowy format reklamy wideo InPerson.
Za działania reklamowe odpowiada agencja Adwertajzing.
Agencja przygotowała projekt dla modelu Transit.
Mediapolis Custom Publishing wygrało przetarg na trzyletnią obsługę PZU w zakresie wydawania magazynów firmowych.
Firma energetyczna wybrała agencję do obsługi ATL-owej i BTL-owej. Przetarg na media wciąż trwa.
Koreański gigant otwiera własny serwis muzyczny.
General Motors musi się tłumaczyć z płatności, jakiej dokonał CFO firmy na rzecz agencji, w której pracuje jego żona.
Organ samoregulacyjny przedstawił ranking najbardziej kontrowersyjnych reklam.