poniedziałek, 4 czerwca 2012
Kilka miesięcy po przejściu Michała Koboski do "Wprost" biznesowy dwutygodnik ma nowego naczelnego.
Dom mediowy przygotował spoty radiowe dla jednego z cyklu programów "London calling".
Promowana jest oferta produktów finansowych firmy, ze szczególnym naciskiem na inwestowanie w celu zabezpieczenia przyszłości finansowej.
Fundacja przeznaczy pieniądze dla Puszczy Białowieskiej, skąd pochodzi woda.
Tan-Viet wspiera kampanią nowy produkt w ofercie.
Marketer, podkreślając korzyści ze stosowania produktu, chce zwiększyć świadomość marki.
Marketer ruszył z kolejną niestandardową kampanią, tym razem linii Nivea Pure Effect.
Nestle wierzy w potencjał segmentu premium tej kategorii lodów.
Agencja zajmuje stanowisko ws. konfliktu FoodCare i Maspeksu.
Firma rozpisała przetarg na agencje reklamowe i mediowe.
Agencja wygrała przetarg na obsługę internetową banku.
Google uruchamia serwis The World Wonders.
Firma Nike ogłosiła zamiar sprzedaży marki Umbro, której jest właścicielem od 2007 roku.
Operator Virgin Media zapowiedział, że do końca br. na 120 londyńskich stacjach metra pasażerowie będą mogli korzystać z zainstalowanej tam sieci Wi-Fi.