Kompania Piwowarska tworzy stanowisko kierownika ds. sprzedaży marek globalnych Objął je były menedżer P&G. Kraj
Tesco rusza ze sprzedażą przez internet Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic. Kraj
Wpływy z Euro niższe niż raportowane Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe. Kraj
Program rusza z dystrybucją kanału English Club TV Wkrótce ruszy kanał edukacyjny do nauki angielskiego. Kraj
Digital Wonderland dla T-Mobile Nowe Horyzonty Digital Wonderland została oficjalnym partnerem 12. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile "Nowe Horyzonty". Kraj
Agencja Consulting & More obsłuży iS Clinical C&M podjęło współpracę z producentem preparatów do pielęgnacji skóry. Kraj
Letnia kampania 13th Street Universal Działania mają umocnić wizerunek kanału jako miejsca, w którym na widzów czekają produkcje wywołujące dreszcz emocji. Kraj
Starbucks zaprasza w social mediach Sieć zachęca do odwiedzania nowych lokali przez media społecznościowe. Kraj
Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią. Kraj
FFiL "Śnieżka" odświeża wizerunek swoich farb Flagowa marka firmy ma m.in. nową identyfikację wizualną. Kraj
Tchibo wprowadza nową kolekcję łazienkową W ofercie sklepów Tchibo pod hasłem "Nowe oblicze twojej łazienki" będzie dostępna kolekcja akcesoriów łazienkowych. Kraj
Reklama Braveranu powinna być emitowana po godz. 21 - orzekła Rada Reklamy Reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy, bo pokazany jest w niej penis. Kraj
Kompania Piwowarska tworzy stanowisko kierownika ds. sprzedaży marek globalnych Objął je były menedżer P&G.
Peroni stworzy operę dla swojej marki Peroni Nastro Azzurro, jeden z głównych brandów włoskiego producenta - firmy Miller, tworzy własną operę "Di Peroni". Tym działaniem ma wpisać się w część swojej strategii komunikowania "kwintesencji włoskiego dziedzictwa". Zagranica
Burger King organizuje wystawę grafik Damiena Hirsta podczas igrzysk w Londynie Sieć restauracji wyeksponuje cykl prac artysty pt. "Flame Grilled" w restauracji przy Leicester Square. Ma to podnieść sprzedaż i jednocześnie wyeksponować restauratora na tle konkurencji. Zagranica
Peroni stworzy operę dla swojej marki Peroni Nastro Azzurro, jeden z głównych brandów włoskiego producenta - firmy Miller, tworzy własną operę "Di Peroni". Tym działaniem ma wpisać się w część swojej strategii komunikowania "kwintesencji włoskiego dziedzictwa".
BSH rozpisał duży przetarg na internet Dziesięć agencji walczy o budżet internetowy marketera. Przetargi
Unilever rozpoczął kolejny etap przetargu na media Po analizie kosztów koncern rozpoczął kolejny etap przetargu. Przetargi
PZU szykuje się do przetargu mediowego Firma ubezpieczeniowa szykuje się do przetargu na planowanie i zakup mediów. Przetargi
Przetargi BSH rozpisał duży przetarg na internet Dziesięć agencji walczy o budżet internetowy marketera.