poniedziałek, 9 lipca 2012
Redaktor naczelna rozstaje się z pismem.
Objął je były menedżer P&G.
Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.
"Puls Biznesu" będzie miał indywidualne wydanie na tablety.
Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe.
Wkrótce ruszy kanał edukacyjny do nauki angielskiego.
Digital Wonderland została oficjalnym partnerem 12. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile "Nowe Horyzonty".
C&M podjęło współpracę z producentem preparatów do pielęgnacji skóry.
Działania mają umocnić wizerunek kanału jako miejsca, w którym na widzów czekają produkcje wywołujące dreszcz emocji.
Sieć zachęca do odwiedzania nowych lokali przez media społecznościowe.
Flagowa marka firmy ma m.in. nową identyfikację wizualną.
Reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy, bo pokazany jest w niej penis.
Dziesięć agencji walczy o budżet internetowy marketera.
Agencje reklamowe otrzymały zaproszenia do przetargu.
Po analizie kosztów koncern rozpoczął kolejny etap przetargu.
Firma ubezpieczeniowa szykuje się do przetargu na planowanie i zakup mediów.
Grupa zajmie się obsługą interaktywną marki Nerf.
W przetargu brało udział siedem agencji.
Peroni Nastro Azzurro, jeden z głównych brandów włoskiego producenta - firmy Miller, tworzy własną operę "Di Peroni". Tym działaniem ma wpisać się w część swojej strategii komunikowania "kwintesencji włoskiego dziedzictwa".
Sieć restauracji wyeksponuje cykl prac artysty pt. "Flame Grilled" w restauracji przy Leicester Square. Ma to podnieść sprzedaż i jednocześnie wyeksponować restauratora na tle konkurencji.