poniedziałek, 16 lipca 2012
Największy polski browar zmienia dom mediowy.
Ma w tym pomóc unikalna, niespotykana dotychczas na polskim rynku komunikacja marki.
W serwisie MMP24 z 11 lipca błędnie podaliśmy, że za zakup mediów dla ww. kampanii odpowiada Media Republic.
W ramach globalnych zmian koncern wprowadza nowe spojrzenie na rozwój biznesu. Obecnie budowanie strategii marketingowych opiera się na kategoriach, a nie tylko markach.
W tym roku ukaże się jedno wydanie luksusowego magazynu. Jako cykliczne wydanie "Harper’s Bazaar" pojawi się wiosną przyszłego roku.
Grupa chce, aby Macroscope OMD i Optimum Media OMD teraz komunikowały się jako OMD.
Była szefowa marketingu KP teraz w Hongkongu.
W ramach IPG powstaje nowa sieć domów mediowych Brand Programming Network.
Kierownik ds. e-marketingu w Tesco przechodzi na stronę agencji.
Do agencji dołączyły Klaudia Abramowicz i Katarzyna Konecka.
Awansował na stanowisko głównego specjalisty.
Tyskie ma nowego brand managera.
Biuro reklamy Atmedia powiększa portfolio internetowe spółki do 43 witryny, a sam pakiet @vod do 21 stron.
CeMMa ma ułatwiać dobór celebrytów do marek.
Socializer jako pierwszy otrzymał NKQuality.
Kampanie agencji mają wpłynąć na wzrost sprzedaży.
Od 3 września można zgłaszać prace w konkursie dla pracowników komunikacji marketingowej.
Producent aparatów realizuje akcję pod hasłem "Jestem na wakacjach".
Do firmy dołączają nowe osoby.
Marketer rozpoczyna kolejną edycję akcji promocyjnej Nivea Visage.
Sieć sklepów rozpoczyna przetarg.
Agencja zajmie się kampanią promocyjną produktów turystycznych i wizerunku turystycznego Wielkopolski.
Pierwsze komentarze finansowych analityków dotyczące zakupu przez japoński holding Dentsu grupy Aegis za kwotę 3,16 mld funtów podkreślają, że "cena była wygórowana", a ruch "niezwykle śmiały".
Producent alkoholi zaprezentował długoterminową strategię komunikacji swojej marki Tequila Olmeca.
Kawowy potentat wprowadził swój nowy produkt na kolejny rynek europejski. Refreshę mogli już pić Francuzi, teraz dołączyli do nich Brytyjczycy.
Dwie hiszpańskie firmy nagrodzone za niestandardowe rozwiązania dla nowoczesnego marketingu.