czwartek, 19 lipca 2012
Ten sam audytor pracuje też w przetargu Netii.
Marketer ma nowego dyrektora zarządzającego biznesem środków piorących i środków czystości.
Reklama graficzna oraz marketing w wyszukiwarkach mają po 36 proc. udziału w całym torcie.
Firma będzie szukać nowych źródeł przychodów.
Agencja ma nowego motion & graphic designera.
ARC Rynek i Opinia zbadała stosunek konsumentów do igrzysk olimpijskich.
Po niespełna pół roku firma ubezpieczeniowa sprzedała już 100 tys. polis.
Media społecznościowe są kluczowe w kampanii tej marki.
Sprzedaż limitowanej serii marketer wspiera konkursem.
Ze względu na Euro 2012 kampanię serwisu przeniesiono na lipiec. Działania potrwają do końca miesiąca.
Agencja jest autorem nowego serwisu marki.
Rzecznik resortu stwierdza, że regulamin konkursu jest zgodny z obowiązującym prawem.
W konkursie jest już kilka domów mediowych.
Piosenkarka promuje autorski zapach Fame - Black Fluid.
Google zrezygnowało z wcześniejszej formy popularnego narzędzia.