wtorek, 31 lipca 2012
Z połączenia piątego i ósmego banku na rynku powstanie trzeci pod względem wielkości gracz; po 22 latach marka Kredyt Banku zniknie z rynku.
Nowości to m.in. lepszy pomiar wideo, aplikacji i Smart TV.
Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.
W I połowie roku producenci wydali na wsparcie tej kategorii 303,97 mln zł.
Marketer o ponad jedną trzecią zmniejszył inwestycje na wsparcie tej marki.
Zajmuje się m.in. kreowaniem strategii i realizacją celów biznesowych Proctera w kanale e-commerce w Polsce.
Po 18 latach zakończyła pracę w Tchibo Warszawa.
Po wielu latach z redakcji męskiego magazynu odchodzi Marcin Meller. Wydawca wprowadza zmiany w strukturze.
Polak będzie koordynował dalszy wzrost spółki za pośrednictwem biura mieszczącego się w Warszawie.
Zubi.pl specjalizuje się w tzw. responsive web design.
W dniach 22-24 lipca poddano badaniu przeszło 2 tys. wypowiedzi zamieszczonych w social mediach na temat igrzysk w Londynie.
Niestandardowa realizacja działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski dla Unilevera.
Marka prowadzi działania pod hasłem "Najszybszy w mieście".
Z badania przeprowadzonego online wśród ponad tysiąca amerykańskich konsumentów wynika, że sponsorem londyńskich igrzysk olimpijskich jest raczej Nike niż Adidas.
Według Federalnego Ministerstwa Ochrony Konsumentów Philip Morris naruszył etyczne zasady reklamy.
Blisko czterogodzinna ceremonia otwarcia londyńskich igrzysk olimpijskich transmitowana przez sieć BBC zgromadziła przed telewizorami najwięcej Brytyjczyków w tym roku.