piątek, 3 sierpnia 2012
Od września jedną z największych firm FMCG pokieruje nowa osoba.
Według dziennika TVP, która niedawno ściągnęła do siebie byłą gwiazdę TVN-u, zamówiła od razu produkcję 45 odcinków jego programu za 3,5 mln zł; nadawca pozywa wydawcę do sądu.
Do sieci reklamowej przeszedł z Goldenline.
Maciej Walczybok dołącza do działu komercyjnego.
Została brand managerem tej marki.
Do zespołu dołączyła Aleksandra Michnicka.
Firma aktualizuje podział Polaków na segmenty.
Obecnie trwają testy na wybranych stronach. Precyzyjniejsze targetowanie może zostać wprowadzone za kilka tygodni.
Paweł Bernat, rzecznik prasowy Tevy, nie odpowiedział jasno na nasze pytania.
Marketer promuje nową linię kosmetyków Dove Men Care Silver Control.
7,5 mln fanów ma globalny fan page marki, na którym treści targetowane są lokalnie.
Za komunikację firmy w Facebooku odpowiada agencja OX Media.
Objął stanowisko development & planning directora w tej firmie tytoniowej.
Współpraca odbywa się w ramach autorskiego programu Samsung Smart Culture.
W portalu Facebook agencja przygotowała kolejną aktywność dla fanów marki.
Importer rozpoczął wspólny projekt z serwisem czytelniczym.
Agencja obsługuje działania marketingowe operatora.
Start-up Wildfire ma pomóc Google rozszerzyć działalność reklamową.
Steve Easterbrook, były szef europejskiego oddziału McDonald's i dyrektor naczelny Pizza Express, został mianowany chief executive Wagamamy - sieci japońskich restauracji.
Portal ujawnił, że 9 proc. spośród 955 milionów "aktywnych" użytkowników to sztuczne konta.