Fortune Cookie Poland zmieni się w Possible Worldwide Sieć interaktywna trafiła pod skrzydła WPP. Kraj
Fortune Cookie Poland zmieni się w Possible Worldwide Tomasz Wygnański Sieć interaktywna trafiła pod skrzydła WPP.
Repozycjonowanie AdTaily Kontrolowana przez Agorę sieć zmienia wizerunek i współpracuje z firmą Struq. Kraj
Patrycja Sass-Staniszewska odchodzi z IAB Polska Jej obowiązki przejmą pozostali pracownicy biura. Kraj
Kuba Wojewódzki ponownie reklamuje Playa Tym razem zagubiony na pustyni udowadnia, że Play ma największy zasięg, bo aż trzech sieci. Kraj
Atmedia rozpoczynają sprzedaż na wrzesień Cena w prime time rośnie o 9 proc. w stosunku do ub.r. Kraj
Plus promocyjnie obniża ceny Szybki mobilny internet LTE za niespełna 15 zł i nielimitowane SMS-y w ofertach na kartę za 5 zł. Kraj
Tarczyn wspiera system rowerów miejskich Agros Nova stawia na niekonwencjonalną promocję swojej marki. Kraj
Repozycjonowanie AdTaily Kontrolowana przez Agorę sieć zmienia wizerunek i współpracuje z firmą Struq.
Sponsoring olimpijski podnosi zyski Adidasa Okrzyknięta największą kampanią reklamową w historii marki akcja "Take the stage" przyniosła Adidasowi 100 mln funtów zysku. Zagranica
Facebook uruchamia nowy projekt Osobiste sprawy publikowane w postach online będą pretekstem do tworzenia artykułów na łamach dużych tytułów. Zagranica
Ikea charytatywnie Firma inwestuje w digitalizację programu realizowanego w krajach rozwijających się. Zagranica
Sponsoring olimpijski podnosi zyski Adidasa Okrzyknięta największą kampanią reklamową w historii marki akcja "Take the stage" przyniosła Adidasowi 100 mln funtów zysku.