poniedziałek, 13 sierpnia 2012
Nowa agencja mediowa debiutuje na rynku.
Firma zapłaci za oszustwo 22,5 mln dolarów.
Spadek wpływów reklamowych grupy wyższy niż całego rynku.
Zastąpi nią markę Brise.
Menedżerka ma nowe kompetencje w firmie.
Firma rozszerza kompetencje.
Operator w przewrotny sposób reklamuje swój internet mobilny.
Oprócz etatowego bohatera reklam ING Banku, czyli Marka Kondrata, w nowej reklamie banku występuje także Adam Woronowicz.
Agencja Ambasada zrealizowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku.
Nowa marka w portfolio Kompanii Piwowarskiej będzie miała soft launch.
Działania reklamowe mają umocnić pozycję ciastek po relaunchu.
Były marketingowiec Mazdy brand managerem Iveco.
Kompania Piwowarska zapowiada szybki wybór agencji dla swojego największego brandu, ale nową dużą kampanię zobaczymy dopiero w przyszłym roku.
Gigant FMCG po olimpiadzie dalej inwestuje w aktywność fizyczną.
IPady Apple sprzedają się 30 razy lepiej niż Samsunga.