czwartek, 16 sierpnia 2012
Nowego dyr. generalnego ma też Nutricia Polska należąca do Grupy Danone.
Grupa Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oszacowała podstawowe wskaźniki branży.
Po siedmiu miesiącach łączne przychody TVP1 i TVP2 są niższe niż w poprzednich latach. Mimo dwóch największych od lat imprez sportowych.
I ogranicza komunikację ATL.
Obie firmy tworzą kompleksową ofertę shoppermarketingową.
Jako channel team leader odpowiada za region Europy Środkowej.
Właściciel agencji Scholz & Friends Warszawa i EM Lab podał wyniki za pierwsze półrocze.
Stacje Canal+ sprzedają kody QR.
Z agencją rozstają się doradca zarządu i account manager.
Był też commercial directorem i wiceprezesem zarządu w spółce.
Narzędzie do realizacji kampanii w modelu aukcyjnym zostało stworzone wewnątrz sieci Omnicom Group.
Agencja reklamowa powiększa zespół.
Jak się dowiedzieliśmy, Makowska nie będzie związana już z branżą interaktywną.
Zajął stanowisko shopper activation unit.
Wkrótce kampania w Polsce.
Agencja odpowiada za kreację nowej identyfikacji wizualnej Grupy.
Firma będzie odpowiedzialna za strategie i komunikację agencji Publicis.
Agencja zajęła się przebudową serwisu WWW i odpowiada za aplikacje mobilne wyprodukowane dla klienta.
Agencja odpowiada za koncepcję graficzną kampanii w ramach programu "Ciepło dla Krakowa".
Dzienny serwis pojawi się 20 sierpnia.
Na Wyspach obchody będą kolejną co do wielkości akcją marketingową Coca-Coli po igrzyskach olimpijskich.
Na nową kampanię z wykorzystaniem social mediów producent przeznaczy 4,5 mln funtów.
Według zapewnień marketera nowy odświeżacz powietrza będzie nie tylko nasycał powietrze przyjemnymi aromatami, ale też "wchłaniał niepożądane zapachy". RB wprowadzi ponadto pastylki Strepsils przeznaczone dla dzieci.