czwartek, 23 sierpnia 2012
Axa Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social mediach. Zwycięską agencją jest The Digitals.
Platforma do pobierania opłat za treści będzie dostępna na smartfony.
Dniówka dociera do 1 mln UU, emisja tygodniowa do 4 mln.
Odpowiada za komunikację marketingową i PR marki Skoda.
Stawiając na przejrzystość, agencja zredukowała liczbę informacji do minimum.
Odpowiada m.in. za komunikację wszystkich brandów w 12 krajach Europy.
Discovery Networks odświeża kanał ID i kieruje go do nieco starszych kobiet niż TLC.
Artur Mazur objął stanowisko channel managera.
Po raz pierwszy w portfolio Helleny pojawi się woda mineralna.
Nie oznacza to jednak, że marketer godzi się z opinią, iż reklama Merci promowała łapówkarstwo.
Za działania odpowiada 180heartbeats + Jung v. Matt.
Emitowany spot TV bazuje na filmie viralowym.
Nowa funkcjonalność wspiera nowe smaki.
Agencja będzie obsługiwać markę w ramach istniejącego już profilu w Facebooku - Odkręceni.
Instytucja szuka agencji reklamowej do planowanej kampanii.
Konkurs, w którym trzeba było przekazać prawa autorskie przed jego rozstrzygnięciem, został anulowany.
Agencja Albo/Albo poprowadzi działania online i PR dla marki Captain Morgan.
Gorzka batalia o patenty między gigantami może kosztować Samsunga 2,5 mld dol. odszkodowania na rzecz Apple.
Sieć namówiona przez władze uniwersytetu w Indiach będzie w lokalu serwować tylko kanapki bez mięsa.
Twarzą kampanii został wielozadaniowy James Franco.
Marka serka Philadelphia wprowadzona we współpracy z Cadbury rozszerzona do kategorii przekąsek lunchowych.
Próba integracji komunikacji hotelarskiej z Google+ i Twitterem obejmie dedykowane hashtagi i tworzenie wirtualnych "miejsc spotkań" z konsultantami.
Bloki reklamowe Channel 4 cieszą się rosnącym zainteresowaniem dużych reklamodawców.
Budżet komunikacyjny zdobyła berlińska agencja Silk Relations.